Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32947
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДеак, Іветт-
dc.contributor.authorЗайцева, Валентина-
dc.contributor.authorDeak, Ivett-
dc.contributor.authorZaitseva, Valentyna-
dc.date.accessioned2022-10-11T14:55:15Z-
dc.date.available2022-10-11T14:55:15Z-
dc.date.issued2022-05-19-
dc.identifier.citationДеак І. Обслуговування споживачів в кав'ярнях / Іветт Деак, Валентина Зайцева // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених, асп. і студ. (19 травня 2022 року, м. Львів). - Львів : ЛДУФК ім. Івана Боберського, 2022. - C. 74-76.uk_UA
dc.identifier.urihttp://localhost:8080/handle/34606048/32947-
dc.description.abstractМета – розглянути організацію обслуговування в кав’ярнях.The goal is to consider the organization of service in coffee shops.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛДУФК імені Івана Боберськогоuk_UA
dc.relation.ispartofseries"Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика";-
dc.subjectкав’ярняuk_UA
dc.subjectобслуговуванняuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectcoffee shopuk_UA
dc.subjectserviceuk_UA
dc.subjectenterpriseuk_UA
dc.titleОбслуговування споживачів в кав'ярняхuk_UA
dc.title.alternativeCustomer service in coffee shopsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Інновації, гостинність, туризм : наука, освіта, практика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
IHT_2022_S1_18_74-76.pdf591.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.