Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32731
Title: Маркетингові інновації як інструмент конкурентних переваг туристичного підприємства
Authors: Вовчанська, Ольга
Іванова, Лілія
Vovchanska, Olha
Ivanova, Liliia
Кафедра економіки та менеджменту
Keywords: маркетингові інновації
туристичні підприємства
COVID-19
Issue Date: 2021
Citation: Вовчанська О. Маркетингові інновації як інструмент конкурентних переваг туристичного підприємства / Ольга Вовчанська, Лілія Іванова // Маркетингова освіта в Україні : V Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. - Київ: КНЕУ, 2021. - С. 384-386.
Abstract: Метою нашого дослідження є визначення можливостей маркетингових інноваційних технологій для подолання кризи в туризмі, спричиненої пандемією COVID-19.
URI: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32731
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ivanova_КНЕУ_конф_2021р.pdf712.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.