Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32720
Title: | Психологічні основи самореалізаціі студентів в інтегрованому освітньому середовищі |
Other Titles: | Psychological foundations of self-realization of students in an integrated educational environment |
Authors: | Купрєєва, О. І. Kupryeyeva, О. І. |
Keywords: | самореалізація особистості студенти з інвалідністю психологічні особливості self-realization of the individual students with disabilities psychological features |
Issue Date: | 22-Mar-2021 |
Citation: | Купрєєва О. І. Психологічні основи самореалізаціі студентів в інтегрованому освітньому середовищі : монографія / О. І. Купрєєва. — Київ : Талком, 2021. — 407 с. |
Series/Report no.: | монографії; |
Abstract: | Монографія присвячена актуальній проблемі сучасної психології – самореалізації студентів з інвалідністю в інтегрованому освітньому середовищі, яка розглядається в руслі гуманістичного, позитивного підходу, теорій самодетермінації, життєстійкості, психологічного здоров’я та благополуччя особистості. Представлено обгрунтування цілісної моделі самореалізації студентів з інвалідністю та методичного забезпечення емпіричного дослідження. Викладено, визначену в процесі емпіричних досліджень, структуру та динаміку самореалізації студентів, розкрито чинники, предиктори, механізми самореалізації як цілісного феномена. Запропоновано комплексну програму психологічного сприяння особистісному зростанню та самореалізації студентів в інтегрованому освітньому середовищі. The monograph is devoted to the current problem of modern psychology - self-realization of students with disabilities in an integrated educational environment, which is considered in the direction of a humanistic, positive approach, theories of self-determination, resilience, psychological health and well-being of the individual. The justification of the holistic model of self-realization of students with disabilities and methodological support of empirical research is presented. Explained, determined in the process of empirical research, the structure and dynamics of students' self-realization, the factors, predictors, mechanisms of self-realization as a holistic phenomenon are revealed. |
URI: | https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32720 |
ISSN: | 978-617-8016-06-7 |
Appears in Collections: | Монографія |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kupreeva_2021.pdf | 5.29 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.