Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32503
Title: | Модернізація інформаційно-цифрової підготовки майбутніх учителів початкових класів |
Other Titles: | Modernization of Information and Digital Training of Future Primary School Teachers |
Authors: | Самборська, Олена Дмитрівна Samborska, O. D. |
Keywords: | види навчальних занять інформаційно цифрова компетентність інформаційно-цифрова підготовка комплексний підхід до реалізації дидактичного потенціалу майбутній учитель початкових класів модернізація інформаційно-цифрової підготовки форми організації освітнього процесу цифрове освітнє середовище чинники модернізації інформаційно-цифрової підготовки types of educational classes information digital competence information digital training complex approach to realization of didactic potential of IDT future primary school teacher modernization of information digital training forms of organization of educational process digital educational environment factors of modernization of information digital training |
Issue Date: | 26-Nov-2021 |
Citation: | Самборська О. Д. Модернізація інформаційно-цифрової підготовки майбутніх учителів початкових класів : дис. ... д-ра філос. : 011 "Освітні, педагогічні науки (викладання і навчання у вищій освіті)" / Самборська Олена Дмитрівна. - Київ, 2021. - 291 с. |
Series/Report no.: | дисертації; |
Abstract: | У дослідженні здійснено теоретичне обґрунтування та експериментальну перевірку результативності модернізації інформаційно-цифрової підготовки майбутніх учителів початкових класів внаслідок застосування комплексного підходу до реалізації дидактичного потенціалу інформаційно-цифрових технологій в освітньому процесі початкової школи. The study provides a theoretical generalization and proposes a new solution to the problem of modernization of information and digital training of future primary school teachers. It is done by means of justifying a comprehensive approach to realization of the didactic potential of information and digital technologies in the educational process and developing appropriate educational and methodological support for its implementation. |
URI: | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32503 |
Appears in Collections: | Дисертації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Samborska_O_11.2021_disertac.pdf | 6.96 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.