Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32503
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Самборська, Олена Дмитрівна | - |
dc.contributor.author | Samborska, O. D. | - |
dc.date.accessioned | 2022-06-22T08:38:17Z | - |
dc.date.available | 2022-06-22T08:38:17Z | - |
dc.date.issued | 2021-11-26 | - |
dc.identifier.citation | Самборська О. Д. Модернізація інформаційно-цифрової підготовки майбутніх учителів початкових класів : дис. ... д-ра філос. : 011 "Освітні, педагогічні науки (викладання і навчання у вищій освіті)" / Самборська Олена Дмитрівна. - Київ, 2021. - 291 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32503 | - |
dc.description.abstract | У дослідженні здійснено теоретичне обґрунтування та експериментальну перевірку результативності модернізації інформаційно-цифрової підготовки майбутніх учителів початкових класів внаслідок застосування комплексного підходу до реалізації дидактичного потенціалу інформаційно-цифрових технологій в освітньому процесі початкової школи. The study provides a theoretical generalization and proposes a new solution to the problem of modernization of information and digital training of future primary school teachers. It is done by means of justifying a comprehensive approach to realization of the didactic potential of information and digital technologies in the educational process and developing appropriate educational and methodological support for its implementation. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | дисертації; | - |
dc.subject | види навчальних занять | uk_UA |
dc.subject | інформаційно цифрова компетентність | uk_UA |
dc.subject | інформаційно-цифрова підготовка | uk_UA |
dc.subject | комплексний підхід до реалізації дидактичного потенціалу | uk_UA |
dc.subject | майбутній учитель початкових класів | uk_UA |
dc.subject | модернізація інформаційно-цифрової підготовки | uk_UA |
dc.subject | форми організації освітнього процесу | uk_UA |
dc.subject | цифрове освітнє середовище | uk_UA |
dc.subject | чинники модернізації інформаційно-цифрової підготовки | uk_UA |
dc.subject | types of educational classes | uk_UA |
dc.subject | information digital competence | uk_UA |
dc.subject | information digital training | uk_UA |
dc.subject | complex approach to realization of didactic potential of IDT | uk_UA |
dc.subject | future primary school teacher | uk_UA |
dc.subject | modernization of information digital training | uk_UA |
dc.subject | forms of organization of educational process | uk_UA |
dc.subject | digital educational environment | uk_UA |
dc.subject | factors of modernization of information digital training | uk_UA |
dc.title | Модернізація інформаційно-цифрової підготовки майбутніх учителів початкових класів | uk_UA |
dc.title.alternative | Modernization of Information and Digital Training of Future Primary School Teachers | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Дисертації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Samborska_O_11.2021_disertac.pdf | 6.96 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.