Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/3219
Title: | Педагогічна діагностика стану формування природничо-наукової компетентності майбутніх фахівців із фізичної культури |
Authors: | Хоменко, Павло |
Keywords: | фахівець фізичної культури природничо-наукова підготовка інтеграційно-функціональна модель підготовки |
Issue Date: | 2015 |
Citation: | Хоменко П. Педагогічна діагностика стану формування природничо-наукової компетентності майбутніх фахівців із фізичної культури / Павло Хоменко // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. виховання, спорту і здоров'я людини / за заг. ред. Євгена Приступи. - Л., 2015. - Вип. 19, т. 4. - С. 127 - 131. |
Abstract: | У статті проаналізовано методичне забезпечення природничо-наукової освіти майбутніх фахівців із фізичної культури. З’ясовано сукупність наукових підходів, що уможливило подолання чинних суперечностей та недоліків методології природничо-наукової підготовки фахівця з фізичної культури. Визначено структуру компонентів і етапів природничо-наукової підготовки майбутнього фахівця з фізичної культури, критерії та рівні сформованості його природничо-наукової компетентності. Науково обґрунтовано і експериментально перевірено модель природничо-наукової підготовки майбутніх фахівців із фізичної культури. |
URI: | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/3219 |
Appears in Collections: | "Молода спортивна наука України" |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
Хоменко_23.pdf | 305.09 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.