Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/3219
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Хоменко, Павло | - |
dc.date.accessioned | 2015-10-20T10:34:54Z | - |
dc.date.available | 2015-10-20T10:34:54Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Хоменко П. Педагогічна діагностика стану формування природничо-наукової компетентності майбутніх фахівців із фізичної культури / Павло Хоменко // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. виховання, спорту і здоров'я людини / за заг. ред. Євгена Приступи. - Л., 2015. - Вип. 19, т. 4. - С. 127 - 131. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/3219 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано методичне забезпечення природничо-наукової освіти майбутніх фахівців із фізичної культури. З’ясовано сукупність наукових підходів, що уможливило подолання чинних суперечностей та недоліків методології природничо-наукової підготовки фахівця з фізичної культури. Визначено структуру компонентів і етапів природничо-наукової підготовки майбутнього фахівця з фізичної культури, критерії та рівні сформованості його природничо-наукової компетентності. Науково обґрунтовано і експериментально перевірено модель природничо-наукової підготовки майбутніх фахівців із фізичної культури. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | фахівець фізичної культури | uk_UA |
dc.subject | природничо-наукова підготовка | uk_UA |
dc.subject | інтеграційно-функціональна модель підготовки | uk_UA |
dc.title | Педагогічна діагностика стану формування природничо-наукової компетентності майбутніх фахівців із фізичної культури | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | "Молода спортивна наука України" |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
Хоменко_23.pdf | 305.09 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.