Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32199
Title: Основи маркетингу і менеджменту фізкультурно-оздоровчих послуг
Authors: Прокопова, Л. І.
Чхайло, М. Б.
Keywords: фізкультурно-оздоровчі послуги
особливості
концептуальні аспекти
основні напрямки маркетингової діяльності
управління
бізнес
Issue Date: 16-Mar-2012
Publisher: СумДПУ ім. А. С. Макаренка
Citation: Прокопова Л. І. Основи маркетингу і менеджменту фізкультурно-оздоровчих послуг : навч. посіб. / Л. І. Прокопова, М. Б. Чхайло. – Суми : Вид-во СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2012. – 298 с.
Series/Report no.: навчальні посібники;
Abstract: Навчальний посібник розкриває особливості фізкультурно-оздоровчих послуг у сучасній економіці, концептуальні аспекти та зміст основних напрямів маркетингової діяльності спортивно-оздоровчих організацій у сфері дослідження і сегментування ринку, проектування попиту адекватного пропозиціям фізкультурно-оздоровчих послуг, основні елементи управління маркетинговою діяльністю організацій, практичні рекомендації відкриття бізнесу фізкультурно-спортивного профілю.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32199
Appears in Collections:Навчальні посібники

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Prokopova_Osnovy Marketynhu_навч. посіб._2012.pdf4.52 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.