Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/31908
Title: Послідовність оцінювання адаптивної маркетингової стратегії підприємств готельно-ресторанної індустрії
Authors: Петлін, Ірина
Petlin, Iryna
Keywords: маркетингова стратегія
адаптивна маркетингова стратегія
зовнішнє середовище
внутрішнє середовище
оцінювання ефективності адаптивної маркетингової стратегії
Issue Date: 24-Jan-2022
Publisher: ЛДУФК імені Івана Боберського
Citation: Петлін І. Послідовність оцінювання адаптивної маркетингової стратегії підприємств готельно-ресторанної індустрії / Ірина Петлін // Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності : зб. тез. ІІ Міжнар. наук.- практ. конф. (7-8 жовт. 2021 р.). - Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021. - С. 314-316.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/31908
Appears in Collections:"Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Петлін_СТ.pdf557.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.