Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/31908
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПетлін, Ірина-
dc.contributor.authorPetlin, Iryna-
dc.date.accessioned2022-01-24T19:15:18Z-
dc.date.available2022-01-24T19:15:18Z-
dc.date.issued2022-01-24-
dc.identifier.citationПетлін І. Послідовність оцінювання адаптивної маркетингової стратегії підприємств готельно-ресторанної індустрії / Ірина Петлін // Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності : зб. тез. ІІ Міжнар. наук.- практ. конф. (7-8 жовт. 2021 р.). - Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021. - С. 314-316.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/31908-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛДУФК імені Івана Боберськогоuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectадаптивна маркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectзовнішнє середовищеuk_UA
dc.subjectвнутрішнє середовищеuk_UA
dc.subjectоцінювання ефективності адаптивної маркетингової стратегіїuk_UA
dc.titleПослідовність оцінювання адаптивної маркетингової стратегії підприємств готельно-ресторанної індустріїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:"Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Петлін_СТ.pdf557.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.