Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/31842
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКоркуна, Іван-
dc.contributor.authorМацюк, Степан-
dc.contributor.authorСенів, Софія-
dc.contributor.authorKorkuna, Ivan-
dc.contributor.authorMatsiuk, Stepan-
dc.contributor.authorSeniv, Sofiia-
dc.date.accessioned2022-01-22T18:03:07Z-
dc.date.available2022-01-22T18:03:07Z-
dc.date.issued2022-01-21-
dc.identifier.citationКоркуна І. Інноваційні методи підвищення лояльності споживачів на підприємствах індустрії гостинності / Іван Коркуна, Степан Мацюк, Софія Сенів // Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності : зб. тез. ІІ Міжнар. наук.- практ. конф. (7-8 жовт. 2021 р.). - Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021. - С. 268-271.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/31842-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛДУФК імені Івана Боберськогоuk_UA
dc.subjectінноваціїuk_UA
dc.subjectлояльність споживачівuk_UA
dc.subjectмодель бізнес-плануuk_UA
dc.subjectіндустрія гостинностіuk_UA
dc.titleІнноваційні методи підвищення лояльності споживачів на підприємствах індустрії гостинностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Коркуна_Мацюк_Сенів_СТ.pdf658.41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.