Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30719
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBilyk, Valentyna-
dc.contributor.authorChekhovska, Liubov-
dc.contributor.authorGontar, Zoriana-
dc.contributor.authorChernysh, Natalia-
dc.contributor.authorRavchyna, Tetyana-
dc.contributor.authorБілик, Валентина-
dc.contributor.authorЧеховська, Любов-
dc.contributor.authorГонтар, Зоряна-
dc.contributor.authorЧерниш, Наталія-
dc.contributor.authorРавчина, Тетяна-
dc.date.accessioned2021-10-05T07:41:12Z-
dc.date.available2021-10-05T07:41:12Z-
dc.date.issued2021-10-05-
dc.identifier.citationImplementation of a competence-based approach in the process of teacher's project activities / Valentyna Bilyk, Liubov Chekhovska, Zoriana Gontar, Natalia Chernysh, Tetyana Ravchyna // Laplage em Revista (International). - 2021. - Vol. 7, n. 3C. - P. 278-285. (Scopus)uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30719-
dc.description.abstractThe purpose of the article is to study the competence-based approach in the process of project activity of the teacher. The research methodology is formed from the most frequently used methods and principles of scientific and theoretical research. In addition, the article uses the following methods: general scientific; methods of theoretical analysis; specific scientific methods. Modern society requires the upbringing of independent, proactive, responsible citizens who are able to effectively interact in the implementation of social, industrial and economic tasks. The fulfillment of these tasks requires the development of personal qualities and creative abilities of a person, the ability to independently acquire new knowledge and solve problems and navigate in the life of society. The result of the research is the identification of key aspects of the implementation of the competence-based approach in the process of project activities of the teacher. Мета статті полягає в тому, щоб вивчити компетентнісний підхід у процесі проекту діяльність вчителя. Дослідження методологія формується з найбільш часто використовувані методи і принципи наукових і теоретичні дослідження. В додаток, у статті використовується наступне методи: загальнонаукові; методи теоретичного аналізу; конкретні наукові методи. Сучасні суспільство вимагає виховання незалежний, ініціативний, відповідальні громадяни, які здатні ефективно взаємодіяти в здійснення соціальних, виробничих та економічні завдання. Виконання виконання цих завдань вимагає розвиток особистісних якостей творчі здібності людини, здатність самостійно набувати нові знання і вирішити проблеми та орієнтуватися в житті Росії суспільство. Результатом дослідження є визначення ключових аспектів реалізація компетентнісний підхід у процес проектної діяльності вчитель.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjecteducationuk_UA
dc.subjectpedagogyuk_UA
dc.subjectcompetence-based approachuk_UA
dc.subjecthigher education institutionsuk_UA
dc.subjectteacher's project activitiesuk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectпедагогікаuk_UA
dc.subjectпідхідuk_UA
dc.subjectорієнтований на компетентністьuk_UA
dc.subjectвищі навчальні закладиuk_UA
dc.subjectпроектна діяльність вчителяuk_UA
dc.titleImplementation of a competence-based approach in the process of teacher's project activitiesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК в базах даних Scopus, WoS, Tomson Reuters

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Білик_Чеховська_Гонтар_2021_Скопус.pdf152.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.