Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30202
Title: Теоретичні основи розвитку «Партизанськького» маркетингу в сучасних умовах
Authors: Завидівська, О. І.
Герілова, А. А.
Zavydivska, O. I.
Herilova, A. A.
Keywords: «партизанський» маркетинг
світова економіка
Issue Date: 2-Jul-2021
Citation: Завидівська О. І. Теоретичні основи розвитку «Партизанського» маркетингу в сучасних умовах / Завидівська О. І., Герілова А. А. // Сучасний стан та перспективи розвитку ринку послуг України : зб. тез доп. Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. ( 22 квітня 2021 року). - Черкаси : Східноєвропейський ун-т імені Рауфа Аблязова, 2021. - С. 58-60.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30202
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Завидівська Ольга_стаття_сторінка 58_removed (1).pdf172.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.