Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30202
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗавидівська, О. І.-
dc.contributor.authorГерілова, А. А.-
dc.contributor.authorZavydivska, O. I.-
dc.contributor.authorHerilova, A. A.-
dc.date.accessioned2021-07-02T12:47:24Z-
dc.date.available2021-07-02T12:47:24Z-
dc.date.issued2021-07-02-
dc.identifier.citationЗавидівська О. І. Теоретичні основи розвитку «Партизанського» маркетингу в сучасних умовах / Завидівська О. І., Герілова А. А. // Сучасний стан та перспективи розвитку ринку послуг України : зб. тез доп. Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. ( 22 квітня 2021 року). - Черкаси : Східноєвропейський ун-т імені Рауфа Аблязова, 2021. - С. 58-60.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30202-
dc.language.isoukuk_UA
dc.subject«партизанський» маркетингuk_UA
dc.subjectсвітова економікаuk_UA
dc.titleТеоретичні основи розвитку «Партизанськького» маркетингу в сучасних умовахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Завидівська Ольга_стаття_сторінка 58_removed (1).pdf172.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.