Теоретичні і методичні засади професійного зростання вчителів у системі неперервної педагогічної освіти
Вантажиться...
Дата
2021-06-24
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Нац. ун-т "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка
Анотація
У дисертації здійснено теоретико-методичне узагальнення й
запропоновано нове вирішення наукової проблеми професійного зростання
вчителів у системі неперервної педагогічної освіти. Уперше розроблено та
обґрунтовано концепцію професійне зростання учителя у системі неперервної
педагогічної освіти, виділено етапи цього процесу: етап професійного
самовизначення та розвитку під час навчання у ЗВО; етап професійного
вдосконалення та професійного зростання під час післядипломної підготовки в
процесі підвищення кваліфікації. Це зумовлює реалізацію дослідження на рівні
трьох концептів: методологічному, теоретичному, практичному.
Опис
Ключові слова
учитель, майбутній учитель, професійне зростання, неперервна освіта, готовність, мотивація, мотивація та готовність до неперервного зростання, професійно-ціннісні орієнтації, дослідницька та методологічна культура
Бібліографічний опис
Сагач О. М. Теоретичні і методичні засади професійного зростання вчителів у системі неперервної педагогічної освіти : автореф. дис. ...д-ра пед. наук : [спец.] 13.00.04 "Теорія і методика професійної освіти" / Сагач Оксана Михайлівна ; Нац. ун-т "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка. - Чернігів, 2021. - 43 с.