Теоретичні і методичні засади професійного зростання вчителів у системі неперервної педагогічної освіти

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2021-06-24

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Нац. ун-т "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка

Анотація

У дисертації здійснено теоретико-методичне узагальнення й запропоновано нове вирішення наукової проблеми професійного зростання вчителів у системі неперервної педагогічної освіти. Уперше розроблено та обґрунтовано концепцію професійне зростання учителя у системі неперервної педагогічної освіти, виділено етапи цього процесу: етап професійного самовизначення та розвитку під час навчання у ЗВО; етап професійного вдосконалення та професійного зростання під час післядипломної підготовки в процесі підвищення кваліфікації. Це зумовлює реалізацію дослідження на рівні трьох концептів: методологічному, теоретичному, практичному.

Опис

Ключові слова

учитель, майбутній учитель, професійне зростання, неперервна освіта, готовність, мотивація, мотивація та готовність до неперервного зростання, професійно-ціннісні орієнтації, дослідницька та методологічна культура

Бібліографічний опис

Сагач О. М. Теоретичні і методичні засади професійного зростання вчителів у системі неперервної педагогічної освіти : автореф. дис. ...д-ра пед. наук : [спец.] 13.00.04 "Теорія і методика професійної освіти" / Сагач Оксана Михайлівна ; Нац. ун-т "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка. - Чернігів, 2021. - 43 с.