Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/29967
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKarpa, Ihor-
dc.contributor.authorBudzyn, Vira-
dc.contributor.authorMatviyas, Olha-
dc.contributor.authorRipak, Ihor-
dc.contributor.authorLapychak, Ihor-
dc.contributor.authorKhorkavyy, Bohdan-
dc.contributor.authorКарпа, Ігор-
dc.contributor.authorБудзин, Віра-
dc.contributor.authorМатвіяс, Ольга-
dc.contributor.authorРіпак, Ігор-
dc.contributor.authorЛапичак, Ігор-
dc.contributor.authorХоркавий, Богдан-
dc.date.accessioned2021-06-02T17:29:19Z-
dc.date.available2021-06-02T17:29:19Z-
dc.date.issued2021-06-02-
dc.identifier.citationImproving the technical and tactical actions of qualified football players of various positions in certain areas of the fіeld / Ihor Karpa, Vira Budzyn, Olha Matviyas. Ihor Ripak, Ihor Lapychak, Bohdan Khorkavyy // Journal of Physical Education and Sport. - 2021. - Vol. 21 (3), art. 186. - P. 1461-1468. (Scopus).uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/29967-
dc.description.abstractНа сучасному етапі футбол є одним з найбільш розвинених і популярних видів спорту у світі. Змагальна діяльність у футболі є предметом уваги багатьох дослідників (Байрачний, 2008; Будзин, 2019; Хоркавий, 2017). Проблема побудови навчально-тренувального процесу з футболу на основі змагальної діяльності індексів надзвичайно актуальний, тому потребує подальших досліджень та вдосконалення. Мета дослідження полягає в тому, щоб покращити виконання техніко-тактичних дій кваліфікованими гравцями з урахуванням специфіки положення та певні ділянки поля. Результати теоретичного аналізу та експериментальних досліджень мають дозволило встановити, що вдосконалення техніко-тактичних дій повинно відбуватися завдяки функціоналу обов'язки гравців залежно від їх положення та різних сфер ігрового поля. Програма запровадження експериментального фактора забезпечило перерозподіл видів навчальної роботи на етапі формування експеримент. Перш за все, це передбачало технічну, тактичну та ігрову підготовку. Реалізація авторської Очікується, що програма вдосконалить технічні та тактичні дії футболістів у тренувальному процесі, в особливо під час особливого підготовчого періоду. Перерозподіл навчальної роботи такий: загальний фізична підготовка - 29,1%, спеціальна фізична підготовка - 70,9%, техніко-тактична підготовка - 61, 5%, гра підготовка - 28,4%, а змагальна підготовка - 10,1%. Співвідношення видів навчальної роботи в змагальний період: загальна фізична підготовка - 24,3%, спеціальна фізична підготовка - 75,7%, техніко-тактична підготовка - 55,6%, ігрова підготовка - 35,3%, а змагальна підготовка - 9,1%. Таким чином, розробка навчальних занять на основі авторська програма, яка була розроблена з урахуванням ігрових зон поля та функціоналу обов'язки гравців, є ефективним і може бути використаний у тренувальному процесі футбольних команд різних кваліфікація/uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectprogramuk_UA
dc.subjectconditioning perioduk_UA
dc.subjecttraining sessionsuk_UA
dc.subjectplaying field zonesuk_UA
dc.subjectstages of traininguk_UA
dc.subjectпрограмаuk_UA
dc.subjectкондиційний періодuk_UA
dc.subjectтренувальні заняттяuk_UA
dc.subjectзони ігрових полівuk_UA
dc.subjectетапи тренуваньuk_UA
dc.titleImproving the technical and tactical actions of qualified football players of various positions in certain areas of the fielduk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК в базах даних Scopus, WoS, Tomson Reuters



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.