Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/2946
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Онищенко, Віола | - |
dc.contributor.author | Мітова, Олена | - |
dc.date.accessioned | 2015-10-06T07:50:32Z | - |
dc.date.available | 2015-10-06T07:50:32Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Онищенко В. Проблеми сучасної підготовки дітей в умовах ранньої спеціалізації у спортивних іграх та їх зв'язок із побудовою навчально-тренувального процесу (на прикладі міні-баскетболу) / Віола Онищенко, Олена Мітова // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. виховання, спорту і здоров'я людини / за заг. ред. Євгена Приступи. - Л., 2015. - Вип. 19, т. 1. - С. 166 - 172. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/2946 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлено проблеми сучасної підготовки дітей в умовах ранньої спеціалізації у спортивних іграх та їх зв’язок із побудовою навчально-тренувального процесу. Виявлено рівень показників координаційних здібностей, що визначався за стандартними методиками у 60 дітей 6–7 років, які щойно почали займатися міні-баскетболом. Позитивні та негативні особливості впливу ранньої спеціалізації на дитячий організм та виявлені показники рівня розвитку координаційних здібностей враховуватимуться при побудові навчально-тренувального процесу в міні-баскетболі на першому році навчання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | міні-баскетбол | uk_UA |
dc.subject | координаційні здібності | uk_UA |
dc.subject | навчально-тренувальний процес | uk_UA |
dc.title | Проблеми сучасної підготовки дітей в умовах ранньої спеціалізації у спортивних іграх та їх зв'язок із побудовою навчально-тренувального процесу (на прикладі міні-баскетболу) | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | "Молода спортивна наука України" |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
Онищенко_28.pdf | 874.12 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.