Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/29464
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Яцишин, Анна Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2021-04-07T14:08:51Z | - |
dc.date.available | 2021-04-07T14:08:51Z | - |
dc.date.issued | 2021-04-07 | - |
dc.identifier.citation | Яцишин А. В. Теоретико-методичні основи використання цифрових відкритих систем у підготовці аспірантів і докторантів наук про освіту : автореф. дис. ...д-ра пед. наук : [спец. ] 13.00.10 "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті" ; 01 "Освіта/педагогіка" / Яцишин Анна Володимирівна ; Ін-т інформаційних технологій і засобів навчання. - Київ, 2021. - 44 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/29464 | - |
dc.description.abstract | У дисертації обґрунтовано теоретико-методичні основи використання цифрових відкритих систем у підготовці аспірантів і докторантів, що враховує сучасні вимоги цифрової трансформації суспільства та важливість розвитку цифрової, інформаційно-аналітичної та інформаційно-дослідницької компетентностей аспірантів і докторантів, як майбутніх фахівців, що будуть забезпечувати цифровізацію освіти і науки. Досліджено зарубіжні та вітчизняні практики підготовки аспірантів і докторантів в умовах цифрової трансформації суспільства; обґрунтовано та досліджено організаційно-педагогічні умови та досвід підготовки аспірантів і докторантів з інформаційно-комунікаційних технологій в освіті. Здійснено добір та описано специфіку застосування сервісів цифрових відкритих систем для організації підготовки та проведення досліджень аспірантами і докторантами з наук про освіту. Визначено критеріальні характеристики та рівні розвитку цифрової, інформаційно-аналітичної, інформаційно-дослідницької компетентностей аспірантів і докторантів. Обґрунтовано та побудовано моделі: цифровізації підготовки аспірантів і докторантів з наук про освіту у ЗВО/науковій установі; використання цифрових відкритих систем для розвитку цифрової, інформаційно-аналітичної та інформаційно-дослідницької компетентності аспірантів і докторантів з наук про освіту; розроблено основні компоненти науковометодичної системи використання цифрових відкритих систем у підготовці аспірантів і докторантів з наук про освіту. Результати педагогічного експерименту підтвердили, що розроблена науково-методична система є ефективною, педагогічно доцільною і заслуговує на впровадження у ЗВО/наукові установи. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Ін-т інформаційних технологій і засобів навчання | uk_UA |
dc.subject | цифрові відкриті системи | uk_UA |
dc.subject | ІКТ | uk_UA |
dc.subject | цифрова компетентність | uk_UA |
dc.subject | інформаційно-аналітична компетентність | uk_UA |
dc.subject | інформаційно-дослідницька компетентність | uk_UA |
dc.subject | аспіранти | uk_UA |
dc.subject | докторанти | uk_UA |
dc.subject | проведення наукових досліджень, | uk_UA |
dc.subject | цифровізація освіти | uk_UA |
dc.subject | цифровізація науки | uk_UA |
dc.title | Теоретико-методичні основи використання цифрових відкритих систем у підготовці аспірантів і докторантів наук про освіту | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Автореферати дисертацій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Яцишин А.В. Автореферат 2021.pdf | 2.12 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.