Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/29464
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯцишин, Анна Володимирівна-
dc.date.accessioned2021-04-07T14:08:51Z-
dc.date.available2021-04-07T14:08:51Z-
dc.date.issued2021-04-07-
dc.identifier.citationЯцишин А. В. Теоретико-методичні основи використання цифрових відкритих систем у підготовці аспірантів і докторантів наук про освіту : автореф. дис. ...д-ра пед. наук : [спец. ] 13.00.10 "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті" ; 01 "Освіта/педагогіка" / Яцишин Анна Володимирівна ; Ін-т інформаційних технологій і засобів навчання. - Київ, 2021. - 44 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/29464-
dc.description.abstractУ дисертації обґрунтовано теоретико-методичні основи використання цифрових відкритих систем у підготовці аспірантів і докторантів, що враховує сучасні вимоги цифрової трансформації суспільства та важливість розвитку цифрової, інформаційно-аналітичної та інформаційно-дослідницької компетентностей аспірантів і докторантів, як майбутніх фахівців, що будуть забезпечувати цифровізацію освіти і науки. Досліджено зарубіжні та вітчизняні практики підготовки аспірантів і докторантів в умовах цифрової трансформації суспільства; обґрунтовано та досліджено організаційно-педагогічні умови та досвід підготовки аспірантів і докторантів з інформаційно-комунікаційних технологій в освіті. Здійснено добір та описано специфіку застосування сервісів цифрових відкритих систем для організації підготовки та проведення досліджень аспірантами і докторантами з наук про освіту. Визначено критеріальні характеристики та рівні розвитку цифрової, інформаційно-аналітичної, інформаційно-дослідницької компетентностей аспірантів і докторантів. Обґрунтовано та побудовано моделі: цифровізації підготовки аспірантів і докторантів з наук про освіту у ЗВО/науковій установі; використання цифрових відкритих систем для розвитку цифрової, інформаційно-аналітичної та інформаційно-дослідницької компетентності аспірантів і докторантів з наук про освіту; розроблено основні компоненти науковометодичної системи використання цифрових відкритих систем у підготовці аспірантів і докторантів з наук про освіту. Результати педагогічного експерименту підтвердили, що розроблена науково-методична система є ефективною, педагогічно доцільною і заслуговує на впровадження у ЗВО/наукові установи.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherІн-т інформаційних технологій і засобів навчанняuk_UA
dc.subjectцифрові відкриті системиuk_UA
dc.subjectІКТuk_UA
dc.subjectцифрова компетентністьuk_UA
dc.subjectінформаційно-аналітична компетентністьuk_UA
dc.subjectінформаційно-дослідницька компетентністьuk_UA
dc.subjectаспірантиuk_UA
dc.subjectдокторантиuk_UA
dc.subjectпроведення наукових досліджень,uk_UA
dc.subjectцифровізація освітиuk_UA
dc.subjectцифровізація наукиuk_UA
dc.titleТеоретико-методичні основи використання цифрових відкритих систем у підготовці аспірантів і докторантів наук про освітуuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Автореферати дисертацій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Яцишин А.В. Автореферат 2021.pdf2.12 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.