Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/2932
Title: | Ефективність алгоритмізованих навчально-ігрових засобів теоретичної підготовки юних фехтувальників |
Authors: | Задорожна, Ольга Хіменес, Христина |
Keywords: | фехтування теоретична підготовка |
Issue Date: | 2015 |
Citation: | Задорожна О. Ефективність алгоритмізованих навчально-ігрових засобів теоретичної підготовки юних фехтувальників / Ольга Задорожна, Христина Хіменес // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. виховання, спорту і здоров'я людини / за заг. ред. Євгена Приступи. - Л., 2015. - Вип. 19, т. 1. - С. 87 - 91. |
Abstract: | Визначено ефективність алгоритмізованих навчально-ігрових засобів теоретичної підготовки при вивченні матеріалу за окремими інформаційними блоками на етапі попередньої базової підготовки у фехтуванні упродовж макроциклу. Встановлено, що універсальними навчально-ігровими засобами теоретичної підготовки, які доцільно використовувати при вивченні різних інформаційних блоків на етапі попередньої базової підготовки у фехтуванні, є «Пазл» та «Асоціації». Засоби «Анаграма», «Скажи інакше», «Дуель», «Показуха», «Брейн- ринг», «Шифрувальник», «Вгадай слово». слід застосовувати в різних варіантах поєднання. |
URI: | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/2932 |
Appears in Collections: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
Задорожна_15.pdf | 289.78 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.