Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/2932
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Задорожна, Ольга | - |
dc.contributor.author | Хіменес, Христина | - |
dc.date.accessioned | 2015-10-05T10:02:30Z | - |
dc.date.available | 2015-10-05T10:02:30Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Задорожна О. Ефективність алгоритмізованих навчально-ігрових засобів теоретичної підготовки юних фехтувальників / Ольга Задорожна, Христина Хіменес // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. виховання, спорту і здоров'я людини / за заг. ред. Євгена Приступи. - Л., 2015. - Вип. 19, т. 1. - С. 87 - 91. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/2932 | - |
dc.description.abstract | Визначено ефективність алгоритмізованих навчально-ігрових засобів теоретичної підготовки при вивченні матеріалу за окремими інформаційними блоками на етапі попередньої базової підготовки у фехтуванні упродовж макроциклу. Встановлено, що універсальними навчально-ігровими засобами теоретичної підготовки, які доцільно використовувати при вивченні різних інформаційних блоків на етапі попередньої базової підготовки у фехтуванні, є «Пазл» та «Асоціації». Засоби «Анаграма», «Скажи інакше», «Дуель», «Показуха», «Брейн- ринг», «Шифрувальник», «Вгадай слово». слід застосовувати в різних варіантах поєднання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | фехтування | uk_UA |
dc.subject | теоретична підготовка | uk_UA |
dc.title | Ефективність алгоритмізованих навчально-ігрових засобів теоретичної підготовки юних фехтувальників | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
Задорожна_15.pdf | 289.78 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.