Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/2932
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗадорожна, Ольга-
dc.contributor.authorХіменес, Христина-
dc.date.accessioned2015-10-05T10:02:30Z-
dc.date.available2015-10-05T10:02:30Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЗадорожна О. Ефективність алгоритмізованих навчально-ігрових засобів теоретичної підготовки юних фехтувальників / Ольга Задорожна, Христина Хіменес // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. виховання, спорту і здоров'я людини / за заг. ред. Євгена Приступи. - Л., 2015. - Вип. 19, т. 1. - С. 87 - 91.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/2932-
dc.description.abstractВизначено ефективність алгоритмізованих навчально-ігрових засобів теоретичної підготовки при вивченні матеріалу за окремими інформаційними блоками на етапі попередньої базової підготовки у фехтуванні упродовж макроциклу. Встановлено, що універсальними навчально-ігровими засобами теоретичної підготовки, які доцільно використовувати при вивченні різних інформаційних блоків на етапі попередньої базової підготовки у фехтуванні, є «Пазл» та «Асоціації». Засоби «Анаграма», «Скажи інакше», «Дуель», «Показуха», «Брейн- ринг», «Шифрувальник», «Вгадай слово». слід застосовувати в різних варіантах поєднання.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectфехтуванняuk_UA
dc.subjectтеоретична підготовкаuk_UA
dc.titleЕфективність алгоритмізованих навчально-ігрових засобів теоретичної підготовки юних фехтувальниківuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File SizeFormat 
Задорожна_15.pdf289.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.