Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/27643
Title: | Організаційно-педагогічні умови становлення розвивального освітнього середовища в системі початкової освіти України (кінець ХХ - початок ХХI ст.) |
Authors: | Смолюк, Світлана Володимирівна |
Keywords: | розвивальне освітнє середовище початкова школа організаційно-педагогічні умови система початкової освіти України педагогічний процес |
Issue Date: | 16-Dec-2020 |
Publisher: | Східноєвропейський нац. ун-т ім Л. Українки |
Citation: | Смолюк С. В. Організаційно-педагогічні умови становлення розвивального освітнього середовища в системі початкової освіти України (кінець ХХ - початок ХХI ст.) : автореф. дис. ...канд. пед. наук : [спец.] 13.00.01 "Загальна педагогіка та історія педагогіки" / Смолюк Світлана Володимирівна ; Східноєвропейський нац. ун-т ім Л. Українки. - Луцьк, 2017. - 24 с. |
Abstract: | У дисертаційній праці визначено теоретико-методологічні засади дослідження; охарактеризовано сутність основних понять; окреслено та проаналізовано основні етапи становлення розвивального освітнього середовища в системі початкової освіти України наприкінці ХХ – початку ХХI ст.; представлено організаційно-педагогічні умови формування освітнього середовища для розвитку та саморозвитку молодших учнів. У результаті історико-педагогічного дослідження визначено прогресивні ідеї формування розвивального освітнього середовища, на основі якого виявлено перспективи його моделювання в сучасній початковій школі. Подано методичні засади щодо підготовки студентів спеціальності «Початкова освіта» до використання розвивального потенціалу освітнього середовища початкової школи. |
URI: | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/27643 |
Appears in Collections: | Автореферати дисертацій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Смолюк_Avtoref_2017.pdf | 611.3 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.