Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/27643
Title: Організаційно-педагогічні умови становлення розвивального освітнього середовища в системі початкової освіти України (кінець ХХ - початок ХХI ст.)
Authors: Смолюк, Світлана Володимирівна
Keywords: розвивальне освітнє середовище
початкова школа
організаційно-педагогічні умови
система початкової освіти України
педагогічний процес
Issue Date: 16-Dec-2020
Publisher: Східноєвропейський нац. ун-т ім Л. Українки
Citation: Смолюк С. В. Організаційно-педагогічні умови становлення розвивального освітнього середовища в системі початкової освіти України (кінець ХХ - початок ХХI ст.) : автореф. дис. ...канд. пед. наук : [спец.] 13.00.01 "Загальна педагогіка та історія педагогіки" / Смолюк Світлана Володимирівна ; Східноєвропейський нац. ун-т ім Л. Українки. - Луцьк, 2017. - 24 с.
Abstract: У дисертаційній праці визначено теоретико-методологічні засади дослідження; охарактеризовано сутність основних понять; окреслено та проаналізовано основні етапи становлення розвивального освітнього середовища в системі початкової освіти України наприкінці ХХ – початку ХХI ст.; представлено організаційно-педагогічні умови формування освітнього середовища для розвитку та саморозвитку молодших учнів. У результаті історико-педагогічного дослідження визначено прогресивні ідеї формування розвивального освітнього середовища, на основі якого виявлено перспективи його моделювання в сучасній початковій школі. Подано методичні засади щодо підготовки студентів спеціальності «Початкова освіта» до використання розвивального потенціалу освітнього середовища початкової школи.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/27643
Appears in Collections:Автореферати дисертацій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Смолюк_Avtoref_2017.pdf611.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.