Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/27642
Title: | Формування рухового режиму дітей старшого дошкільного віку з використанням засобів народної фізичної культури |
Authors: | Смаль, Ярослав Анатолієвич |
Keywords: | руховий режим народна фізична культура рухова активність старший дошкільний вік діти засоби фізичного виховання |
Issue Date: | 16-Dec-2020 |
Publisher: | Східноєвропейський нац. ун-т ім Л. Українки |
Citation: | Смаль Я. А. Формування рухового режиму дітей старшого дошкільного віку з використанням засобів народної фізичної культури : автореф. дис. ...канд. пед. наук : [спец.] 13.00.02 "Теорія та методика навчання (фізична культура, основи здоров’я)" / Смаль Ярослав Анатолієвич ;Східноєвропейський нац. ун-т ім Л. Українки. - Луцьк, 2017. - 23 с. |
Abstract: | У дисертації обґрунтовано результативність рухового режиму дітей старшого дошкільного віку з використанням засобів народної фізичної культури. Розроблено класифікацію використання засобів народної фізичної культури у фізичному вихованні дітей старшого дошкільного віку, в основі якої лежать фізичні вправи, що поділяються на фізичні вправи без предметів, з предметами, із засобами пересування, народні рухливі ігри, народні забави та розваги, народні танці, елементи національних видів спорту. Для формування рухового режиму дітей у дошкільних навчальних закладах забезпечувалося проведення засобів народної фізичної культури на заняттях фізичними вправами, індивідуальних заняттях, самостійній роботі та прогулянок. У структурі рухового режиму передбачалося чергування фізичних навантажень різної спрямованості та формування позитивного ставлення до фізичної активності за рахунок використання національних ігор та забав. |
URI: | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/27642 |
Appears in Collections: | Автореферати дисертацій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Смаль_avtoref_2017.pdf | 655.69 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.