Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/27642
Title: Формування рухового режиму дітей старшого дошкільного віку з використанням засобів народної фізичної культури
Authors: Смаль, Ярослав Анатолієвич
Keywords: руховий режим
народна фізична культура
рухова активність
старший дошкільний вік
діти
засоби фізичного виховання
Issue Date: 16-Dec-2020
Publisher: Східноєвропейський нац. ун-т ім Л. Українки
Citation: Смаль Я. А. Формування рухового режиму дітей старшого дошкільного віку з використанням засобів народної фізичної культури : автореф. дис. ...канд. пед. наук : [спец.] 13.00.02 "Теорія та методика навчання (фізична культура, основи здоров’я)" / Смаль Ярослав Анатолієвич ;Східноєвропейський нац. ун-т ім Л. Українки. - Луцьк, 2017. - 23 с.
Abstract: У дисертації обґрунтовано результативність рухового режиму дітей старшого дошкільного віку з використанням засобів народної фізичної культури. Розроблено класифікацію використання засобів народної фізичної культури у фізичному вихованні дітей старшого дошкільного віку, в основі якої лежать фізичні вправи, що поділяються на фізичні вправи без предметів, з предметами, із засобами пересування, народні рухливі ігри, народні забави та розваги, народні танці, елементи національних видів спорту. Для формування рухового режиму дітей у дошкільних навчальних закладах забезпечувалося проведення засобів народної фізичної культури на заняттях фізичними вправами, індивідуальних заняттях, самостійній роботі та прогулянок. У структурі рухового режиму передбачалося чергування фізичних навантажень різної спрямованості та формування позитивного ставлення до фізичної активності за рахунок використання національних ігор та забав.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/27642
Appears in Collections:Автореферати дисертацій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Смаль_avtoref_2017.pdf655.69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.