Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/27547
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДолінська, Наталія Василівна-
dc.date.accessioned2020-12-02T09:34:24Z-
dc.date.available2020-12-02T09:34:24Z-
dc.date.issued2020-01-02-
dc.identifier.citationДолінська Н. В. Педагогічна складова у системі підготовки викладачів в університетах США : автореф. дис. ...канд. пед. наук : [спец.] 13.00.01 "Загальна педагогіка та історія педагогіки" / Долінська Наталія Василівна ; Нац. ун-т "Львівська політехніка". - Львів, 2019. - 24 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/27547-
dc.description.abstractУ дисертаційній роботі запропоновано вирішення наукового завдання щодо виявлення особливостей педагогічної складової у системі підготовки викладачів в університетах США: диверсифікація освітніх програм та їхнього змістового наповнення; практико-орієнтоване навчання; спрямованість на формування професійної компетентності, необхідної для виконання тріади професійних функцій: викладання, наукові дослідження, громадська діяльність. Висвітлено теоретичні основи підготовки викладачів в університетах США, в основу якої покладено теоретичні засади андрагогіки, епістемології, акмеології, аксіології, конструктивізму, прагматизму, прогресивізму; діяльнісний та компетентнісний підходи; принципи системності та систематичності, колегіальності, контекстності, ринкової орієнтації). Охарактеризовано педагогічну складову у системі магістерської та докторської підготовки, у системі професійного розвитку викладачів університетів США (нормативно-правова база освітньої галузі, традиційні та інноваційні освітні технології, специфіка навчальної діяльності, методика викладання навчальної дисципліни, менеджмент людських ресурсів, менеджмент організацій, менеджмент фінансових ресурсів, управління процесами та проектами, специфіка академічного середовища університету, історія розвитку освіти, порівняльні педагогічні студії, специфіка інклюзивного освітнього процесу, діагностика й оцінювання в освітньому процесі, інформаційно-комунікаційні технології в освіті), за допомогою інституційних, інституційно-індивідуальних, індивідуальних моделей, форм, методів. Окреслено можливості творчого застосування конструктивних ідей американського досвіду у підготовці викладачів України.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНац. ун-т "Львівська політехніка"uk_UA
dc.subjectвикладачuk_UA
dc.subjectдокторська підготовкаuk_UA
dc.subjectмагістерська підготовкаuk_UA
dc.subjectменторствоuk_UA
dc.subjectпедагогічна складоваuk_UA
dc.subjectпортфоліоuk_UA
dc.subjectпрофесійний розвитокuk_UA
dc.subjectуніверситетuk_UA
dc.subjectСШАuk_UA
dc.titleПедагогічна складова у системі підготовки викладачів в університетах СШАuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Автореферати дисертацій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Долінська_avtoref_2019.pdf428.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.