Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/27207
Title: Маркетингові та соціальні орієнтири розвитку ринку спортивного туризму
Authors: Іванова, Л. О.
Вовчанська, О. М.
Ivanova, L. O.
Vovchanska, O. M.
Keywords: туризм
спортивний туризм
ринок спортивного туризму
маркетинговий аналіз
кон’юнктура ринку
Issue Date: 4-Nov-2020
Citation: Іванова Л. О. Маркетингові та соціальні орієнтири розвитку ринку спортивного туризму / Іванова Л. О., Вовчанська О. М. // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2019. - № 5. - С. 121-125.
Abstract: У статті визначено маркетингові та соціальні орієнтири розвитку світового ринку спортивного туризму, досліджено його поточну і перспективну кон’юнктури. Охарактеризовано категорії туристів, пов’язаних зі спортом, висвітлено провідні види спортивного туризму. Здійснено маркетингове аналізування основних чинників, сприятливих для кон’юнктури світового ринку спортивного туризму та чинників, що негативно впливають на розвиток спортивного туризму в Україні.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/27207
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Іванова.pdf819.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.