Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/27207
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІванова, Л. О.-
dc.contributor.authorВовчанська, О. М.-
dc.contributor.authorIvanova, L. O.-
dc.contributor.authorVovchanska, O. M.-
dc.date.accessioned2020-11-04T08:53:27Z-
dc.date.available2020-11-04T08:53:27Z-
dc.date.issued2020-11-04-
dc.identifier.citationІванова Л. О. Маркетингові та соціальні орієнтири розвитку ринку спортивного туризму / Іванова Л. О., Вовчанська О. М. // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2019. - № 5. - С. 121-125.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/27207-
dc.description.abstractУ статті визначено маркетингові та соціальні орієнтири розвитку світового ринку спортивного туризму, досліджено його поточну і перспективну кон’юнктури. Охарактеризовано категорії туристів, пов’язаних зі спортом, висвітлено провідні види спортивного туризму. Здійснено маркетингове аналізування основних чинників, сприятливих для кон’юнктури світового ринку спортивного туризму та чинників, що негативно впливають на розвиток спортивного туризму в Україні.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectспортивний туризмuk_UA
dc.subjectринок спортивного туризмуuk_UA
dc.subjectмаркетинговий аналізuk_UA
dc.subjectкон’юнктура ринкуuk_UA
dc.titleМаркетингові та соціальні орієнтири розвитку ринку спортивного туризмуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Іванова.pdf819.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.