Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26813
Title: Клієнтоорієнтованість у ресторанному бізнесі : теоретичні підходи і сучасна практика
Authors: Вовчанська, Ольга Михайлівна
Іванова, Лілія Омелянівна
Vovchanska, Olha Mykhailivna
Ivanova, Liliia Omelianivna
Keywords: ресторанний бізнес
клієнтоорієнтованість
маркетинг
Issue Date: 12-Oct-2020
Citation: Вовчанська О. М. Клієнтоорієнтованість у ресторанному бізнесі : теоретичні підходи і сучасна практика / Вовчанська Ольга Михайлівна, Іванова Лілія Омелянівна // Научные исследования : парадигма инновационного развития : сб. тез. науч. тр. III Междунар. науч. конф. - Братислава - Вена, 2020. - С. 79- 83.
Abstract: Метою роботи є аналіз основних клієнтоорієнтованих технологій та обґрунтування маркетингових методів досягнення клієнтоорієнтованості у ресторанному бізнесі.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26813
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Іванова Л. О..pdf1.91 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.