Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26813
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВовчанська, Ольга Михайлівна-
dc.contributor.authorІванова, Лілія Омелянівна-
dc.contributor.authorVovchanska, Olha Mykhailivna-
dc.contributor.authorIvanova, Liliia Omelianivna-
dc.date.accessioned2020-10-12T12:24:35Z-
dc.date.available2020-10-12T12:24:35Z-
dc.date.issued2020-10-12-
dc.identifier.citationВовчанська О. М. Клієнтоорієнтованість у ресторанному бізнесі : теоретичні підходи і сучасна практика / Вовчанська Ольга Михайлівна, Іванова Лілія Омелянівна // Научные исследования : парадигма инновационного развития : сб. тез. науч. тр. III Междунар. науч. конф. - Братислава - Вена, 2020. - С. 79- 83.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26813-
dc.description.abstractМетою роботи є аналіз основних клієнтоорієнтованих технологій та обґрунтування маркетингових методів досягнення клієнтоорієнтованості у ресторанному бізнесі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectресторанний бізнесuk_UA
dc.subjectклієнтоорієнтованістьuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.titleКлієнтоорієнтованість у ресторанному бізнесі : теоретичні підходи і сучасна практикаuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Іванова Л. О..pdf1.91 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.