Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/2676
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кирда, Ірина | - |
dc.date.accessioned | 2015-09-14T10:54:53Z | - |
dc.date.available | 2015-09-14T10:54:53Z | - |
dc.date.issued | 2008 | - |
dc.identifier.citation | Кирда І. Концепції стандарту спеціальної освіти дітей дошкільного віку з порушенням мови / Ірина Кирда // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. культури та спорту. - Л., 2008. - Вип. 12, т. 3. - С. 115 - 119. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/2676 | - |
dc.description.abstract | Основна цільова установка перетворення системи спеціального навчання і виховання дітей з порушеннями мовлення полягає в тому, щоб створити оптимальні умови для розвитку й реалізації потреб дітей та їхньої соціальної інтеграції. Щоб досягти вказаної мети, модельований стандарт спеціального виховання і навчання дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення має передбачити вирішення наступних завдань: I. Створення необхідних умов для: збереження й зміцнення фізичного та психічного здоров’я дитини; розвиток її особистості з максимальним використанням її потенційних можливостей. II. Розроблення різних варіантів навчання на різних ступенях розвитку з урахуванням: характеру, структури, глибини мовленнєвого дефекту і його негативного впливу на формування фізичних якостей. III. Перегляд і визначення (з урахуванням вищесказаного) змісту загальноосвітнього і спеціального навчання дітей з порушеннями мовлення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | спеціальна освіта | uk_UA |
dc.subject | порушення мови | uk_UA |
dc.subject | діти дошкільного віку | uk_UA |
dc.title | Концепції стандарту спеціальної освіти дітей дошкільного віку з порушенням мови | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | "Молода спортивна наука України" |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
08kimdol.pdf | 134.1 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.