Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/2676
Title: | Концепції стандарту спеціальної освіти дітей дошкільного віку з порушенням мови |
Authors: | Кирда, Ірина |
Keywords: | спеціальна освіта порушення мови діти дошкільного віку |
Issue Date: | 2008 |
Citation: | Кирда І. Концепції стандарту спеціальної освіти дітей дошкільного віку з порушенням мови / Ірина Кирда // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. культури та спорту. - Л., 2008. - Вип. 12, т. 3. - С. 115 - 119. |
Abstract: | Основна цільова установка перетворення системи спеціального навчання і виховання дітей з порушеннями мовлення полягає в тому, щоб створити оптимальні умови для розвитку й реалізації потреб дітей та їхньої соціальної інтеграції. Щоб досягти вказаної мети, модельований стандарт спеціального виховання і навчання дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення має передбачити вирішення наступних завдань: I. Створення необхідних умов для: збереження й зміцнення фізичного та психічного здоров’я дитини; розвиток її особистості з максимальним використанням її потенційних можливостей. II. Розроблення різних варіантів навчання на різних ступенях розвитку з урахуванням: характеру, структури, глибини мовленнєвого дефекту і його негативного впливу на формування фізичних якостей. III. Перегляд і визначення (з урахуванням вищесказаного) змісту загальноосвітнього і спеціального навчання дітей з порушеннями мовлення. |
URI: | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/2676 |
Appears in Collections: | "Молода спортивна наука України" |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
08kimdol.pdf | 134.1 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.