Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26496
Title: Підготовка майбутніх магістрів з туризмознавства до проектної професійної діяльності
Authors: Тимейчук, Анна Миколаївна
Keywords: туризмознавство
професійна діяльність
підготовка магістрів
Issue Date: 8-Sep-2020
Publisher: Вінницький держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського
Citation: Тимейчук А. М. Підготовка майбутніх магістрів з туризмознавства до проектної професійної діяльності : автореф. дис. ...канд. пед наук : [спец.] 13.00.04 "Теорія і методика професійної освіти" / Тимейчук Анна Миколаївна ; Вінницький держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. - Вінниця, 2018. - 22 с.
Abstract: У дисертаційному дослідженні обґрунтовано актуальність і доцільність обраної теми дослідження, визначено його мету, завдання та гіпотезу дослідження, його об’єкт, предмет і методи дослідження, розкриті наукова новизна, теоретичне й практичне значення, представлені відомості про апробацію та впровадження результатів дослідження, наведено відомості про публікації та структуру дисертації, на підставі вивчення вітчизняної та зарубіжної педагогічної і психологічної літератури з питань підготовки майбутніх магістрів з туризмознавства визначено сутність туризмознавства і професійної діяльності майбутніх фахівців у галузі туризму, узагальнено роль проектної діяльності з використанням інформаційнокомунікаційних технологій у роботі фахівців з туризмознавства, проаналізовано сучасний стан фахової підготовки майбутніх магістрів з туризмознавства; запропонована модель підготовки майбутніх магістрів з туризмознавства до проектної професійної діяльності; визначено й обґрунтовано організаційнопедагогічні умови підготовки майбутніх магістрів з туризмознавства до проектної професійної діяльності: використання інформаційного освітнього середовища для підготовки майбутніх магістрів з туризмознавства, управління проектною діяльністю з використанням сучасних Інтернет-технологій, використання засобів електронного навчання для вивчення технологічних основ проектної діяльності, використання сучасного програмного забезпечення для контролю проектної діяльності. У результаті дослідження виявлено, що комплексне використання інформаційно-комунікаційних технологій передбачає розроблення та використання різних видів навчальних, демонстраційних і контролюючих матеріалів, мережевих ресурсів, соціальних сервісів, програмних засобів. Їх поєднання із традиційними засобами навчання сприяє підвищенню ефективності освітнього процесу та підвищенню рівня підготовки майбутніх магістрів з туризмознавства до проектної професійної діяльності.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26496
Appears in Collections:Автореферати дисертацій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тимейчук_автореф_2018.pdf1.07 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.