Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26496
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Тимейчук, Анна Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-08T11:13:15Z | - |
dc.date.available | 2020-09-08T11:13:15Z | - |
dc.date.issued | 2020-09-08 | - |
dc.identifier.citation | Тимейчук А. М. Підготовка майбутніх магістрів з туризмознавства до проектної професійної діяльності : автореф. дис. ...канд. пед наук : [спец.] 13.00.04 "Теорія і методика професійної освіти" / Тимейчук Анна Миколаївна ; Вінницький держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. - Вінниця, 2018. - 22 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26496 | - |
dc.description.abstract | У дисертаційному дослідженні обґрунтовано актуальність і доцільність обраної теми дослідження, визначено його мету, завдання та гіпотезу дослідження, його об’єкт, предмет і методи дослідження, розкриті наукова новизна, теоретичне й практичне значення, представлені відомості про апробацію та впровадження результатів дослідження, наведено відомості про публікації та структуру дисертації, на підставі вивчення вітчизняної та зарубіжної педагогічної і психологічної літератури з питань підготовки майбутніх магістрів з туризмознавства визначено сутність туризмознавства і професійної діяльності майбутніх фахівців у галузі туризму, узагальнено роль проектної діяльності з використанням інформаційнокомунікаційних технологій у роботі фахівців з туризмознавства, проаналізовано сучасний стан фахової підготовки майбутніх магістрів з туризмознавства; запропонована модель підготовки майбутніх магістрів з туризмознавства до проектної професійної діяльності; визначено й обґрунтовано організаційнопедагогічні умови підготовки майбутніх магістрів з туризмознавства до проектної професійної діяльності: використання інформаційного освітнього середовища для підготовки майбутніх магістрів з туризмознавства, управління проектною діяльністю з використанням сучасних Інтернет-технологій, використання засобів електронного навчання для вивчення технологічних основ проектної діяльності, використання сучасного програмного забезпечення для контролю проектної діяльності. У результаті дослідження виявлено, що комплексне використання інформаційно-комунікаційних технологій передбачає розроблення та використання різних видів навчальних, демонстраційних і контролюючих матеріалів, мережевих ресурсів, соціальних сервісів, програмних засобів. Їх поєднання із традиційними засобами навчання сприяє підвищенню ефективності освітнього процесу та підвищенню рівня підготовки майбутніх магістрів з туризмознавства до проектної професійної діяльності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Вінницький держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського | uk_UA |
dc.subject | туризмознавство | uk_UA |
dc.subject | професійна діяльність | uk_UA |
dc.subject | підготовка магістрів | uk_UA |
dc.title | Підготовка майбутніх магістрів з туризмознавства до проектної професійної діяльності | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Автореферати дисертацій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Тимейчук_автореф_2018.pdf | 1.07 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.