Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26494
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Василенко, Марина Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-08T10:49:06Z | - |
dc.date.available | 2020-09-08T10:49:06Z | - |
dc.date.issued | 2020-09-08 | - |
dc.identifier.citation | Василенко М. М. Теоретичні і методичні засади професійної підготовки майбутніх фітнес-тренерів у закладах вищої освіти : автореф. дис. ...д-ра пед. наук : [спец.] 13.00.04 "Теорія і методика професійної освіти" / Василенко Марина Миколаївна ; Нац. пед. ун-т ім. П. М. Драгоманова. - Київ, 2018. - 44 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26494 | - |
dc.description.abstract | У дисертації вперше сформульовано й науково обґрунтовано теоретичні та методичні засади професійної підготовки майбутніх фітнес-тренерів у закладах вищої освіти. 39 Вперше розроблено систему професійної підготовки майбутніх фітнестренерів у закладах вищої освіти, що є підсистемою загальної системи вищої освіти фахівців сфери фізичної культури і спорту, формується упорядкованою єдністю об’єктивно взаємопов’язаних і взаємообумовлених структурних підсистем (блоків) й забезпечує формування професійної компетентності майбутніх фітнес-тренерів. Обґрунтовано концепцію професійної підготовки майбутніх фітнестренерів у закладах вищої освіти, яка визначає її мету, термінологічний апарат, методологічні підходи, закономірності та сукупність загальних і специфічних принципів. Визначено структуру професійної компетентності майбутніх фітнестренерів, що формується у закладах вищої освіти, містить мотиваційний, аксіологічний, гносеологічний, особистісний і праксеологічний компоненти, утворюється системою загальних, базових і спеціальних компетентностей (дидактично-рухової, проектувально-конструкторської, контрольноаналітичної, організаційно-регулятивної, мотиваційно-комунікативної та маркетингово-комерційної). Розроблено діагностичний інструментарій для оцінювання рівнів сформованості професійної компетентності майбутніх фітнес-тренерів. Доведено ефективність системи професійної підготовки майбутніх фітнестренерів у закладах вищої освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Нац. пед. ун-т ім. П. М. Драгоманова | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | професійна компетентність | uk_UA |
dc.subject | майбутні фітнес-тренери | uk_UA |
dc.subject | заклади вищої освіти | uk_UA |
dc.title | Теоретичні і методичні засади професійної підготовки майбутніх фітнес-тренерів у закладах вищої освіти | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Автореферати дисертацій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Василенко_avtoref_2018.pdf | 773.36 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.