Місце моніторингу в маркетингових дослідженнях сфери фізичної культури та спорту

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2008

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

В статті автором охарактеризовано моніторинг, як сучасний метод маркетингових досліджень в управлінні фізичною культурою та спортом.

Опис

Ключові слова

фізкультурно-спортивна організація, маркетингові дослідження, моніторинг

Бібліографічний опис

Пугачова Н. Місце моніторингу в маркетингових дослідженнях сфери фізичної культури та спорту / Наталія Пугачова // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. культури та спорту. - Л., 2008. - Вип. 12, т. 1. - С. 276 - 279.