Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/2580
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПугачова, Наталія-
dc.date.accessioned2015-08-31T10:38:47Z-
dc.date.available2015-08-31T10:38:47Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationПугачова Н. Місце моніторингу в маркетингових дослідженнях сфери фізичної культури та спорту / Наталія Пугачова // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. культури та спорту. - Л., 2008. - Вип. 12, т. 1. - С. 276 - 279.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/2580-
dc.description.abstractВ статті автором охарактеризовано моніторинг, як сучасний метод маркетингових досліджень в управлінні фізичною культурою та спортом.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectфізкультурно-спортивна організаціяuk_UA
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UA
dc.subjectмоніторингuk_UA
dc.titleМісце моніторингу в маркетингових дослідженнях сфери фізичної культури та спортуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:"Молода спортивна наука України"

Files in This Item:
File SizeFormat 
08pnvcas.pdf129.36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.