Місце моніторингу в маркетингових дослідженнях сфери фізичної культури та спорту
Вантажиться...
Дата
2008
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
В статті автором охарактеризовано моніторинг, як сучасний метод маркетингових досліджень в управлінні фізичною культурою та спортом.
Опис
Ключові слова
фізкультурно-спортивна організація, маркетингові дослідження, моніторинг
Бібліографічний опис
Пугачова Н. Місце моніторингу в маркетингових дослідженнях сфери фізичної культури та спорту / Наталія Пугачова // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. культури та спорту. - Л., 2008. - Вип. 12, т. 1. - С. 276 - 279.