Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/25390
Title: Роль організації маркетингу на підприємствах малого й середнього бізнесу та сфери роздрібної торгівлі
Authors: Коркуна, Іван
Цільник, Олег
Піхур, Ольга
Бордун, Олеся
Korkuna, Ivan
Tsilnyk, Oleh
Pikhur, Olha
Bordun, Olesia
Keywords: маркетинг
Issue Date: 23-Apr-2020
Citation: Роль організації маркетингу на підприємствах малого й середнього бізнесу та сфери роздрібної торгівлі / Іван Коркуна, Олег Цільник, Ольга Піхур, Олеся Бордун // Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності : зб. матеріалів наук.-практ. семінару (3 жовтня 2019 р., с. Гута). - Львів, 2020. - С. 39-41.
Abstract: Маркетинг (від англ. marketing) – це діяльність, спрямована на досягнення завдань підприємств, установ, організацій через формування попиту та максимального задоволення потреб споживачів. У широкому сенсі призначення маркетингу полягає у «визначенні та задоволенні людських і «суспільних потреб»
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/25390
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
STRIG_2020_11_39-41.pdf86.97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.