Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/25390
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКоркуна, Іван-
dc.contributor.authorЦільник, Олег-
dc.contributor.authorПіхур, Ольга-
dc.contributor.authorБордун, Олеся-
dc.contributor.authorKorkuna, Ivan-
dc.contributor.authorTsilnyk, Oleh-
dc.contributor.authorPikhur, Olha-
dc.contributor.authorBordun, Olesia-
dc.date.accessioned2020-04-23T11:07:26Z-
dc.date.available2020-04-23T11:07:26Z-
dc.date.issued2020-04-23-
dc.identifier.citationРоль організації маркетингу на підприємствах малого й середнього бізнесу та сфери роздрібної торгівлі / Іван Коркуна, Олег Цільник, Ольга Піхур, Олеся Бордун // Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності : зб. матеріалів наук.-практ. семінару (3 жовтня 2019 р., с. Гута). - Львів, 2020. - С. 39-41.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/25390-
dc.description.abstractМаркетинг (від англ. marketing) – це діяльність, спрямована на досягнення завдань підприємств, установ, організацій через формування попиту та максимального задоволення потреб споживачів. У широкому сенсі призначення маркетингу полягає у «визначенні та задоволенні людських і «суспільних потреб»uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.titleРоль організації маркетингу на підприємствах малого й середнього бізнесу та сфери роздрібної торгівліuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
STRIG_2020_11_39-41.pdf86.97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.