Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/25386
Title: Маркетинг у готельно-ресторанному бізнесі
Authors: Гузар, Уляна
Загоруй, Марія
Huzar, Uliana
Zahorui, Mariia
Keywords: готельно-ресторанний бізнес
маркетинг
Issue Date: 23-Apr-2020
Citation: Гузар У. Маркетинг у готельно-ресторанному бізнесі / Уляна Гузар, Марія Загоруй // Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності : зб. матеріалів наук.-практ. семінару (3 жовтня 2019 р., с. Гута). – Львів, 2020. - С. 18-21.
Abstract: Останнім часом готельно-ресторанний бізнес в Україні розвивається швидкими темпами і є одним із найперспективніших секторів туристичної сфери. Маркетинг готельно-ресторанного бізнесу – це система управління й організації діяльності щодо розроблення, створення, просування та продажу готельно-ресторанного продукту, орієнтована на задоволення потреб споживача і забезпечення досягнення поставлених цілей керівництва готелю.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/25386
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
STRIG_2020_05_18-21.pdf673.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.