Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/25386
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГузар, Уляна-
dc.contributor.authorЗагоруй, Марія-
dc.contributor.authorHuzar, Uliana-
dc.contributor.authorZahorui, Mariia-
dc.date.accessioned2020-04-23T10:27:20Z-
dc.date.available2020-04-23T10:27:20Z-
dc.date.issued2020-04-23-
dc.identifier.citationГузар У. Маркетинг у готельно-ресторанному бізнесі / Уляна Гузар, Марія Загоруй // Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності : зб. матеріалів наук.-практ. семінару (3 жовтня 2019 р., с. Гута). – Львів, 2020. - С. 18-21.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/25386-
dc.description.abstractОстаннім часом готельно-ресторанний бізнес в Україні розвивається швидкими темпами і є одним із найперспективніших секторів туристичної сфери. Маркетинг готельно-ресторанного бізнесу – це система управління й організації діяльності щодо розроблення, створення, просування та продажу готельно-ресторанного продукту, орієнтована на задоволення потреб споживача і забезпечення досягнення поставлених цілей керівництва готелю.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectготельно-ресторанний бізнесuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.titleМаркетинг у готельно-ресторанному бізнесіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
STRIG_2020_05_18-21.pdf673.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.