Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/22477
Title: Особливості контекстної реклами як напряму розвитку маркетингових комунікацій закладів ресторанного господарства
Authors: Вовчанська, Ольга
Іванова, Лілія
Vovchanska, Olha
Ivanova, Liliia
Keywords: реклама
маркетингова реклама
ресторанне господарство
маркетингові комунікації
Issue Date: 2019
Citation: Вовчанська О. М. Особливості контекстної реклами як напряму розвитку маркетингових комунікацій закладів ресторанного господарства / Вовчанська О. М., Іванова Л. О. // Global marketing: analysis and challenges of our time : Conference Proceedings (May 16-17th, 2019. Batumi). - Batumi. 2019. - P. 125-128.
Abstract: Контекстна реклама - це рекламне повідомлення, яке розміщується на сторінках видачі пошукових систем, тематичних майданчиках у відповідності із запитом, заданим користувачем [3]. Інакше кажучи, контекстна реклама - це такий тип реклами, коли рекламна інформація показується користувачеві у відповідності зі змістом, контекстом Інтернет-сторінки. Ресторанні заклади повинні прийняти до уваги, що контекстна реклама буде ефективною тільки з одночасним застосуванням методів сегментування.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/22477
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Вовчанська О. М., Іванова Л. О..pdf54.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.