Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/22477
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВовчанська, Ольга-
dc.contributor.authorІванова, Лілія-
dc.contributor.authorVovchanska, Olha-
dc.contributor.authorIvanova, Liliia-
dc.date.accessioned2019-10-16T10:13:05Z-
dc.date.available2019-10-16T10:13:05Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationВовчанська О. М. Особливості контекстної реклами як напряму розвитку маркетингових комунікацій закладів ресторанного господарства / Вовчанська О. М., Іванова Л. О. // Global marketing: analysis and challenges of our time : Conference Proceedings (May 16-17th, 2019. Batumi). - Batumi. 2019. - P. 125-128.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/22477-
dc.description.abstractКонтекстна реклама - це рекламне повідомлення, яке розміщується на сторінках видачі пошукових систем, тематичних майданчиках у відповідності із запитом, заданим користувачем [3]. Інакше кажучи, контекстна реклама - це такий тип реклами, коли рекламна інформація показується користувачеві у відповідності зі змістом, контекстом Інтернет-сторінки. Ресторанні заклади повинні прийняти до уваги, що контекстна реклама буде ефективною тільки з одночасним застосуванням методів сегментування.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectмаркетингова рекламаuk_UA
dc.subjectресторанне господарствоuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.titleОсобливості контекстної реклами як напряму розвитку маркетингових комунікацій закладів ресторанного господарстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Вовчанська О. М., Іванова Л. О..pdf54.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.