Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/22470
Title: Соціальні мережі як чинник посилення впливу маркетингу на лояльність клієнтів ресторанних закладів
Authors: Іванова, Лілія
Вовчанська, Ольга
Ivanova, Liliia
Vovchanska, Olha
Keywords: ресторанний заклад
маркетинг ресторанних послуг
цифровий маркетинг
маркетингові комунікації
соціальні мережі
хештег
Issue Date: 2019
Citation: Іванова Л. О. Соціальні мережі як чинник посилення впливу маркетингу на лояльність клієнтів ресторанних закладів / Іванова Л. О., Вовчанська О. М. // Інтелект ХХІ. - 2019. - № 2. - С. 38-44.
Abstract: У статті показано особливості використання соціальних мереж як інструменту підсилення впливу маркетингу на лояльність клієнтів ресторанних закладів та охарактеризовано основні маркетингові завдання, які SMM-маркетинг дає змогу вирішити ресторанним закладам.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/22470
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Іванова Л., Вовчанська О.pdf371.99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.