Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/22470
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІванова, Лілія-
dc.contributor.authorВовчанська, Ольга-
dc.contributor.authorIvanova, Liliia-
dc.contributor.authorVovchanska, Olha-
dc.date.accessioned2019-10-16T08:17:41Z-
dc.date.available2019-10-16T08:17:41Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationІванова Л. О. Соціальні мережі як чинник посилення впливу маркетингу на лояльність клієнтів ресторанних закладів / Іванова Л. О., Вовчанська О. М. // Інтелект ХХІ. - 2019. - № 2. - С. 38-44.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/22470-
dc.description.abstractУ статті показано особливості використання соціальних мереж як інструменту підсилення впливу маркетингу на лояльність клієнтів ресторанних закладів та охарактеризовано основні маркетингові завдання, які SMM-маркетинг дає змогу вирішити ресторанним закладам.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectресторанний закладuk_UA
dc.subjectмаркетинг ресторанних послугuk_UA
dc.subjectцифровий маркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectхештегuk_UA
dc.titleСоціальні мережі як чинник посилення впливу маркетингу на лояльність клієнтів ресторанних закладівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Іванова Л., Вовчанська О.pdf371.99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.