Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/21011
Title: | Теоретичні і методичні засади формування професійно-ціннісних орієнтацій майбутніх педагогів дошкільних навчальних закладів у системі фахової підготовки |
Authors: | Лисенко, Олександра |
Keywords: | Теорія і методика професійної освіти дошкільна освіта професійно-ціннісні орієнтації авторська концепція педагогічна система |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Хмельницький національний університет |
Citation: | Лисенко О. М. Теоретичні і методичні засади формування професійно-ціннісних орієнтацій майбутніх педагогів дошкільних навчальних закладів у системі фахової підготовки : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : [спец.] 13.00.04 "Теорія і методика професійної освіти" / Лисенко Олександа Миколаївна ; Хмельн. нац. ун-т. - Хмельницький, 2019. - 43 с. |
Abstract: | Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні концепції формування професійно-ціннісних орієнтацій майбутніх педагогів ДНЗ у процесі фахової підготовки та розробленні й експериментальній перевірці педагогічної системи її реалізації на основі взаємозв’язку індивідуальноособистісного потенціалу майбутніх педагогів ДНЗ зі змістом фахової підготовки в закладах вищої освіти України |
URI: | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/21011 |
Appears in Collections: | Автореферати дисертацій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Лисенко_2-25-138-15.pdf | 1.06 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.