Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/21011
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лисенко, Олександра | - |
dc.date.accessioned | 2019-05-17T10:29:28Z | - |
dc.date.available | 2019-05-17T10:29:28Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Лисенко О. М. Теоретичні і методичні засади формування професійно-ціннісних орієнтацій майбутніх педагогів дошкільних навчальних закладів у системі фахової підготовки : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : [спец.] 13.00.04 "Теорія і методика професійної освіти" / Лисенко Олександа Миколаївна ; Хмельн. нац. ун-т. - Хмельницький, 2019. - 43 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/21011 | - |
dc.description.abstract | Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні концепції формування професійно-ціннісних орієнтацій майбутніх педагогів ДНЗ у процесі фахової підготовки та розробленні й експериментальній перевірці педагогічної системи її реалізації на основі взаємозв’язку індивідуальноособистісного потенціалу майбутніх педагогів ДНЗ зі змістом фахової підготовки в закладах вищої освіти України | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Хмельницький національний університет | uk_UA |
dc.subject | Теорія і методика професійної освіти | uk_UA |
dc.subject | дошкільна освіта | uk_UA |
dc.subject | професійно-ціннісні орієнтації | uk_UA |
dc.subject | авторська концепція | uk_UA |
dc.subject | педагогічна система | uk_UA |
dc.title | Теоретичні і методичні засади формування професійно-ціннісних орієнтацій майбутніх педагогів дошкільних навчальних закладів у системі фахової підготовки | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Автореферати дисертацій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Лисенко_2-25-138-15.pdf | 1.06 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.