Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/21011
Title: Теоретичні і методичні засади формування професійно-ціннісних орієнтацій майбутніх педагогів дошкільних навчальних закладів у системі фахової підготовки
Authors: Лисенко, Олександра
Keywords: Теорія і методика професійної освіти
дошкільна освіта
професійно-ціннісні орієнтації
авторська концепція
педагогічна система
Issue Date: 2019
Publisher: Хмельницький національний університет
Citation: Лисенко О. М. Теоретичні і методичні засади формування професійно-ціннісних орієнтацій майбутніх педагогів дошкільних навчальних закладів у системі фахової підготовки : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : [спец.] 13.00.04 "Теорія і методика професійної освіти" / Лисенко Олександа Миколаївна ; Хмельн. нац. ун-т. - Хмельницький, 2019. - 43 с.
Abstract: Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні концепції формування професійно-ціннісних орієнтацій майбутніх педагогів ДНЗ у процесі фахової підготовки та розробленні й експериментальній перевірці педагогічної системи її реалізації на основі взаємозв’язку індивідуальноособистісного потенціалу майбутніх педагогів ДНЗ зі змістом фахової підготовки в закладах вищої освіти України
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/21011
Appears in Collections:Автореферати дисертацій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Лисенко_2-25-138-15.pdf1.06 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.