Теоретико-методичні засади корекційно-профілактичних технологій фізичного виховання студентів з функціональними порушеннями опорно-рухового апарату
Вантажиться...
Дата
2019
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Національний університет фізичного виховання і спорту України
Анотація
Обґрунтування теоретико-методичних основ концепції профілактики й корекції
функціональних порушень ОРА студентів у процесі фізичного виховання дозволило
виділити такі її складові: глобальні, соціально-педагогічні, особистісні та біологічні
передумови розробки авторської концепції; в основу концепції покладено такі
підходи: діалектичний, загальнонауковий, субстратний, аксіологічний, діяльнісний,
синергетичний, соціально-культурний, системний; концептуальну основу, що
включила в себе мету концепції, завдання, принципи й умови її практичної
реалізації.
Теоретичні основи розробленої концепції профілактики й корекції
функціональних порушень ОРА студентів практично застосовано в системі
профілактично-оздоровчих і корекційних заходів із модифікацією окремих її
структурних компонентів. Отримані в ході формувального експерименту результати
свідчать про ефективність запропонованих нами корекційно-профілактичних
технологій у фізичному вихованні студентів з функціональними порушеннями ОРА.
Опис
Ключові слова
Фізична культура, фізичне виховання різних груп населення, фізичне виховання, теоретико-методичні засади, корекційно-профілактичні технології, корекція, тілобудова, біогеометричний профіль постави, порушення
Бібліографічний опис
Випасняк І. П. Теоретико-методичні засади корекційно-профілактичних технологій фізичного виховання студентів з функціональними порушеннями опорно-рухового апарату : автореф. дис. ... д-ра наук з фіз. виховання та спорту : [спец.] 24.00.02 "Фізична культура, фізичне виховання різних груп населення" / Випасняк Ігор Петрович ; Нац. ун-т фіз. виховання і спорту України. - Київ, 2019. - 46 с.