Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/17096
Title: | Дозвілля українських школярів і місце рухової активності у ньому |
Authors: | Боднар, Іванна Кіндзера, А. |
Keywords: | рухова активність школярі дозвілля вільний час спорт |
Issue Date: | 2016 |
Citation: | Боднар І. Р. Дозвілля українських школярів і місце рухової активності у ньому / Боднар І. Р., Кіндзера А. Б. // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. - 2016. - № 5. - С. 11-18. |
Abstract: | Мета: з’ясувати інтереси і ступінь фізичної активності учнів середнього шкільного віку на дозвіллі та уроці фізичної культури. Матеріал: у досліджені взяли участь школярів 5-9 класів [n=325, вік 10-14 років). За допомогою анкетування були визначені структура, зміст дозвілля і улюблені заняття у вільний час. Результати: Ставлення дітей до уроків фізичної культури значно різниться в залежності від стану здоров’я (медичної групи). На дозвіллі більшість школярів проводить свій час біля телевізора чи комп’ютера. Встановлено, що 44,5% дітей витрачають на інтерактивні розваги не менше 2 годин у будній день. У вихідні дні значно збільшується кількість часу на перегляд телевізора чи розваги за комп’ютером. Кількість часу на прогулянки на свіжому повітрі є значно нижчою. Кількість часу на прогулянки відрізняється в залежності від днів тижня. Висновки: в цілому спостерігається позитивне ставлення до уроків фізичної культури і фізичної активності. Протиріччям є той факт, що більшість школярів обирають пасивний вид відпочинку перед екранами телевізорів чи комп’ютерів. Прогулянки на свіжому повітрі, відвідування спортивних секцій та рухливі ігри у дворі займають значно меншу частку вільного часу учня. |
URI: | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/17096 |
Appears in Collections: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Боднар_PPMB_2016_5_4.pdf | 555.97 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.