Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/16850
Title: Брендинг як основа розвитку змагань чемпіонату Європи з футболу
Authors: Куцев, Валентин
Kutsev, Valentyn
Keywords: чемпіонат Європи з футболу
бренд
імідж
репутація
спортивні події
тенденції
інфраструктура
залучення туристів
Issue Date: 2011
Publisher: ЛДУФК
Citation: Куцев В. Брендинг як основа розвитку змагань чемпіонату Європи з футболу / Валентин Куцев // Молода спортивна наука України: зб. наук. пр. з галузі фіз. культури та спорту. - Львів, 2011. - Вип. 15, т. 1. - С. 164-167.
Abstract: Мета - обгрунтувати підходи до використання брендингу для розвитку чемпіонатів Європи з футболу.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/16850
Appears in Collections:"Молода спортивна наука України"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Куцев В..pdf1.57 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.